Це регульовані насоси з аксіально-поршневим
приводом у виконанні з похилою шайбою для гідростатичних приводів у відкритому контурі. Витрата насоса пропорційний частоті обертання приводного валу та робочому об'єму насоса. За рахунок регулювання
поворотного балансира відбувається безступінчаста зміна об'ємної витрати. В аксіально-поршневих агрегатах із похилою шайбою
поршні розташовані аксіально по відношенню до приводного валу.
У відкритому контурі робоча рідина подається від бака до гідравлічного насоса, а потім до споживача, наприклад гідравлічного
мотору. Від споживача робоча рідина повертається у бак.
Принцип дії
Привідний вал (1) приводиться в дію приводним мотором
певним крутним моментом та частотою обертання. За допомогою
зубчастого зачеплення приводний вал приводить у обертання циліндр
(11). При кожному обороті виконується хід поршнів (10) у порожнині
циліндрів, довжина якого залежить від похилого положення поворотного балансиру (13). Ковзаючі черевики (12) з поршнями утримуються на поверхні ковзання поворотного балансира і спрямовуються
за допомогою відвідної плити (2). Завдяки похилому положенню
поворотного балансиру кожен поршень під час обороту досягає
нижній і верхній мертвих точок і повертається у вихідне положення. При цьому через два керуючі вікна в плоскому золотнику (5)
подається та відводиться робоча рідина в кількості, що відповідає
робочого обсягу. На стороні всмоктування (7) робоча рідина подається в поршневу камеру, що збільшується. Одночасно з цим на
стороні високого тиску (4) робоча рідина витісняється поршнями із порожнини циліндра в гідравлічну систему.
Кут повороту поворотного балансу (13) регулюється безступінчасто.
За допомогою регулювання кута повороту поворотного балансиру
змінюються хід поршня та робочий об'єм насоса. Регулювання поворотного балансу здійснюється гідравлічно за допомогою керуючого поршня. Поворотний балансир має легкий хід, встановлений на поворотних опорах і утримується в рівновазі завдяки
контрпоршню (3). При збільшенні кута повороту робочий об'єм насоса
збільшується, при зменшенні - відповідно зменшується
Ми завжди готові піти на зустріч покупцям. Також у нас своя майстерня з ремонту гідронасосів, ремонту гідромоторів. Якщо Ви потребуєте установки запчастин нашими майстрами то ми завжди прийдемо до Вас на допомогу. Маємо досвід в обслуговуванні гідравліки для спецтехніки, сільгоспмашин та промислового гідрообладнання в Україні. Ремонт, Продаж, відновлення, Реставрація, Капітальний ремонт, Краща ціна Будівельна техніка, Дорожня техніка, Транспортна техніка, Будівельне обладнання, Комунальна техніка, навантажувачі, бульдозери, Катка,
екскаватора, Автокрана,
навантажувачів, грейдерів, Самоскида, Кузови, Підйому, Грейфера Кран, Автогрейдера, Маніпулятори, зерновози, спецтехніки, Причепа,
Трактори, Техніка для прибирання вулиць, Запчастини для спецтехніки, Навісне снігозбиральне обладнання, Харвестери, лісозаготівельних машин, Лісового Комбайна,
Технічні характеристики
Оптимізований насос середнього тиску для високопотужних машин
Розмір 45...180
Номінальний тиск 280 бар
(//www.bboard.com.ua)
Максимальний тиск 350 бар
Розімкнений ланцюг
Розмір 45 71 100 140 180
Зміщення
геометричне, за оборот V g max cm³ 45 71 100 140 180
Номінальний тиск P nom бар 280280280280280
Максимальний тиск P max бар 350350350350350
Максимальна швидкість При V g max N nom про. за хв. 1800 1800 1800 1800 1800
потік При V g max і n nom Q V nom л/хв 81128180252324
При V g max і n = 1500 об/хв Q V 1500 л/хв 67,5 106,7 150 210 270
Потужність При q V nom і p nom п кВт 38 59,7 84 118 151
При q V 1500 і p nom P 1500 кВт 67,5 106,7 150 210 270
крутний момент При V g max і p nom M Nm 200317446624802
Вага (приблизно) м кг 30 47 69 73 78
• Аксіально-поршневий регульований насос A10VO (Серія 31)
• Аксіально-поршневий регульований насос A10VSO (Серія 31)
Ця документація призначена для виробників машин/установок, монтажників та спеціалістів сервісного обслуговування.
Дана документація містить важливу інформацію щодо надійної та
правильного транспортування, монтажу, введення в експлуатацію, експлуатації, обслуговування, демонтажу аксіально-поршневого агрегату та
самостійного усунення простих несправностей.
▶ Перед початком експлуатації аксіально-поршневого
агрегату, необхідно повністю прочитати цю документацію,
приділивши особливу увагу запобіганню матеріальному
шкоди та пошкодження виробу».
Аксіально-поршневі агрегати - це гідравлічні компоненти, і
тому вони не підпадають під дію Директиви ЄС з машинобудування 2006/42/EC ні як повні, ні як неповні машини.
Компонент призначений винятково для того, щоб разом з іншими елементами конструкції скласти неповну чи повну машину.
Компонент дозволено вводити в експлуатацію лише в тому випадку,
якщо він встановлений у машину/установку, для якої призначений,
і забезпечена безпека всієї